Sunday, June 8, 2008

SmooTh CriMinaL

Petang semalam, aku tgh baring2..rehat2 la kunun selepas penat melakukan kegiatan harian ku..mencari n mencari..tiba2 ade org ketuk pintu..aku ignore jek la..best lg baring2 smbil baca article..(rajin la kunun)..tapi bila ku dgr suara2 tu, aku kenal suara tu..tp ada satu suara yg ku tak kenali..ku pn bangkit nk tgk..eh..comelnya dia..nape tak sama ngn muka akak? stat da nk kacau2 dia.tp dia malu2 lg..takut2 pl tu..hehe..so aku pn tak layan sgt..ku sambung pl keje mencari2 ni..n then.......(see below...)



dia dtg kat tempat aku..nak buat ape tu? da la pki topi dlm bilik..bijaknye dia...


dia baca article pl..faham ke tu?? :) masa ni dia tak tau nk buat apa lg..mula2 dia jupe tu..nsb bek dia tgk2 jek.. nsb bek takde pen..klu tak mesti dia conteng..:p



hah! dia start da..main baling2...kacau ummi dia tgh wat keje..seronok pl dia..


ni la muka sebenar dia..dia adalah HaziQ.. Kak Tie's son...comelnyer dia..lasak pl tu..suddenly blok yg juz diduduki oleh girls ni dikunjungi oleh hero kecik pl..so sweet..:)

3 comments:

CiK Santai said...

penceroboh!!
tulung!!!!
same, ko x lapor ke pihak yg berkuasa ka?

Sidar S said...

ndak la syaz..cian umminya nnt..biar la..meriah ckit...comel kn ank org ni..

CiK Santai said...

wakakaa..
yg ko serius ni napa?
klu aku pun, ku culik anak org ni..
haha