Sunday, June 29, 2008

.:aKu dan HujaN:.



Lama gilak hujan ari ni..dari tadi petang..sbb tu la aku ngn mudahnya terlentok d atas katil..hihi..syiok oh tdo..tgh asyik baca blog n mencari sesuatu, dgn2 pelan2(perlahan-lahan), mata ku mula kuyu, layu..dia bagi signal sudah..masa utk tdo petang! hihi..bukan selalu ada peluang ni..d hujung mggu ni la praktikkan..yeah! aku tdo dengan nyenyaknya......

aku bangun tu dlm pkl 5.30..tapi, aku baring2 lagi d katil..malas lg aku bangkit bah..teda apa juga mau dibuat..bilik pn gelap jak..budak 2 org tu pn sdh stat berorientasi kali..nina pulak ndak balik lagi..aku sorang2 la melayan perasaan...tiba2 lain pulak aku rasa ni..SEDIH....rasa MO BALIK UMAH...

adei...da lama sebenarnya aku ndak rasa cm ni..dulu time Matrix, asal ujan perasaan mcm ni selalu timbul..ndak la ku faham kenapa jugak..tapi biasa la bah klu ujan kn..suasana redup jak..sentimental la katakan..mcm tu la aku rasa petang td..perasaan mau balik umah tu kn tiba2 sgt2 mendesak..adei..bikin batchat bah org bilang...sebelum ni aku kira sdh POSITIF ndak dpt balik umah..tiba2 mlm ni lain pulak kejadiannya...huhu...adakah semuanya disebabkan hujan? atau memang perasaan mo balik tu membuak2?? ndak tau la jugak...biar la sana...
lepas tu kan, rindu la ngn orang2 d umah ni..mau kol dorang tp ndak dapat pl..menyeksa perasaan betul bah..huhu..tapi ndak mau la nanges...nanti dibilang cengeng lagi..huhu..
biasanya lepas ujan ada pelangi kn..tapi ni malam..mesti ndak ada..ndakpa la..
aku mesti bertabah hati..demi masa depan yang cerah..peh! ayat pn cm apa jak..haha..

No comments: