Monday, June 30, 2008

..sHe is a moTher t0 be..

Sedang aku asyik ngn buah ati tersayang ni, tiba2 hp aku bergegar tahap cipan..erm..mulanya malas nk peduli..tp bila tgk, She yang kol..aku pn jwb la..rupanya she ada kat UPM ni..ada meeting katanya...tanya tempat tu kt ner..wah! dia ada kt cni..means, chances nk jumpa tu ada la..(gembiranya dalam ati....)

kelas abis awl pulak..lepak2 kat fakulti..diskus bout assignment...smpi tgh ari..but she takde antr mesej or kol pn..takpe la...balik kolej dulu la..
elok je smpi bilik, dpat mesej..she nk jumpa! wah..excitednye!!

mula2 naik keta dia, i was so excited to look at her..tapi cam takde prubahan je lagi..she ni da mengandung 4 bulan..aku nk tgk la apa yg berubah ngn dia..lama tak jumpa kan..tp disebabkan kwn dia ada, aku segan nk tny..hihi..
we (she n me) antar kwn dia g stesen Komuter..then, we g makan kat Padang.masa dlm perjalanan tu la crita bnyk2...memang takde perubahan apa lagi..still early stage ...(*_*)
kitorg sembang2 teka baby tu baby girl or boy..but, it was so hard to predict bah..masih awl sgt kn..tggu je la nnt...

who is she actually?? she is my bestfriend...she da khwn masa awl tahun lalu..malangnya aku tak dpat g kenduri dia..sebab komitmen ngn stadi masa tu..huhu..sedih jugak la..tp aku harap dia tak la kecik ati...da lama sgt tak jumpa..wpun da ada kat semenanjung ni, tp susah nk jumpa..masing2 ada komitmen sendiri..sorg lg my bestfriend ada kat T'ganu..da lama gak tak jumpa...

td wpun jupe kejap je, tp i think, its enough..bnyk gak story..n now i miss she so much..n another she at Tganu..hihi...hope bole jumpa lagi.....(^-^)

No comments: