Thursday, June 12, 2008

...i luv HuLk....

td petang g Jusco Balakong..bebudak ni ajak..kebetulan evon pn ada..so g je la..hihi..dorg ajak tgk wyg..yup! i'm too exited..smpikan ku lupa msg seseorg..huhu..i'm so sorry..

korg tau ak tgk crite ape??jeng jeng jeng..tgk crita Incredible Hulk..ari ni br stat tayang..kiranya ku antara yg terawal tgk la..hihi..sukenye aku..




crita tu?? erm..sgt2 best..hihi..aku sgt suka sbnrnya tgk crita kt pawagam..sbb sound effect tu best..hihi..crita ni memang best..sgt padat ngn aksi..lawak pn ada..sedih pn ada..huhu..

the best part bila Hulk baik fight ngn Hulk yg jahat tu..da la hulk jahat tu hodoh.menci tgk dia...huhu..best sgt tgk time fight tu..2 gergasi besar belawan beb! cn u imagine??hihi..bayangkan la tiba2 bndr yg kita duk selama ni diserang ngn gergasi..huhu..apa la nk jadi?? tp klu cm hulk baik tu takpe gak..ble aku ajak amek gmbr..aku nk begambar kt tapak tangan dia..hihi..angan2 jek lebih! bila benda tu betul2 ade, maunya aku pengsan..kwkw..


lagi kann..part yg best masa hulk tu jupe awek lama dia..cian sgt tgk muka Betty tu..dia sgt2 tekejut mula2 jumpe tu..cm tak percaya je..masa dia tny ngn pakcik kafe tu, ak rasa cm sebak sgt..sbb cm aku rasa dia da lama sgt tggu c hulk tu..bila tiba2 dia tgk tp hulk tu mengelak pl..


sbb tu dia tny pakcik tu utk conformation..huhu..bila dia da jupe hulk tu lg la sebak..huhu..aku dpt rasa cm mana Betty tu rase..cewah..cam le aku Betty tu..haha..tp serius, sebak gak la tgk dorg...bila dia mula2 tgk Betty, Betty ada org lain pl..muka dia cm sgt kecewa..tp dia still ble terima..owh! how cud he??huhu..cm mana dia ble setabah itu??huhu...tp ms Betty jupe dia da, betty da tak ingt ngn pakwe dia skrg tu..haha..its that so easy??ntah la..first love sgt2 susah nk lupa kot..:p..

aku sgt suka hulk sbb dia setia je ngn Betty tu..cm pejantan tangguh la..hihi..tp aku tak salahkn pn if Betty ada org lain..sbb Betty is a woman! yup..bcoz dia sorg perempuan..perempuan mesti nakkan sesuatu yg pasti..smpi bila nk tggu sesuatu yg tak pasti kn?? lelaki n pompuan sgt byk beza..pompuan perlukan perlindungan n sokongan..tp lelaki takpe kn..i wish i cud be Hulk..yup! aku nk jd sorg yg yakin n pasti ngn sorg je..wpn apa yg jadi, ak tetap nk tggu org tu..taaaapi...ntah la..ble ka cm tu? susahnye..sbb ak ni pompuan..i'm not a girl not yet a woman..huhu..

lagi apa ek?crita ni memang best la..teknologi tu bkn sahaja bg kebaikan tapi sumtimes bg keburukan..so, its up to us to use it wisely..betul kn??mksd ak bioteknologi la..disbbkn radiasi gama tu la Bruce become Hulk..sbb teknologi dia jd pelarian..dia terpaksa lepaskan segala2nya..so sad kn..padahal tu bkn salah dia pn..dan sebab nk selamatkn org lain, dia yg terpaksa berkorban..sbb dia realise if dia ikut kata org tamak tu, dia juga akn susah.huhu..

korg cmner pl?? g la tgk crita tu..nnt ble diskus sesame..hihi..

i love hulk..hihi..thats all i can say...(^_^)


2 comments:

CiK Santai said...

mentg2 sdh tgk,
sesenang ati jak ko crita dsini..
memg nyata x la ku tgk crita ni klu sdh tau skt2 jln critanya...
huhu...
lgpn mls la tgk huLk ni...

Sidar S said...

haha..saja jak pn..bukan smua jugak aku crita..hihi..pegi la tgk..best!:)