Monday, June 9, 2008

- PaKciK Baju KelaBu -

today is monday..entry ak kali ni bukan pasal monday blue, white or yellow..tp pasal seseorang..cewah..ari ni cm biasa la..aku kena g kelas..semangat gak la..tp malangnya, ku agak terlewat untuk sedar pg td..bila ada org kol, br sedar..haha..tdo mati ke? (",) sbnrnya, takde la lmbt mana..cuma ku tak suka kelam kabut kn..sbb bila aku kelam kabut perut aku akan cepat stress..so, sakit la kan..bila da sakit, susah la aku nk beraktiviti..:p

ari ni ku siap awl gak la..kelas pkl 9..tp 8.20 da gerak..nk naik bas kn..biasanya 8.10 ak da kuar da bilik..8.25 cm tu da ada dlm perut bas tu..org tak ramai lg..so, kena la tggu kn..pakcik yg pki baju kelabu tu pn tak nmpk muka lg..takpe la..aku juz tggu n tggu.....tggu...dan tunggu lagi.8.35...8.40..8.45....8.50....8.55..huhu..cepatnya masa bergerak..org da penuh pn dlm bas tu..siap berdiri lg..tp mana pakcik pki bj kelabu ni??eee...geramnya...9.00.....huh! br le pakcik tu memunculkan dirinya..pkl berapa la nk smpi kelas ni..adei..tak sukanya aku dtg lmbt..huhu..tak suka la..i hate being late..u knw y??

bcoz, kerana, sebab:
  1. bila masuk lmbt akn jadi perhatian lecturer n rakan2..huhu..aku tak suka publisiti murahan cm ni...Peh! ayat poyo da kuar da..;p
  2. bila lmbt, lecturer da stat mengajar..aku akn tertinggal beberapa penerangan yg penting kn..takkan nk suh Dr ulang pl..adei..
  3. bila da lecturer mengajar, mesti tertinggal nk salin nota gak kn..ak malas nk salin dr org lain..huhu..apa yg dgr dr lecturer tu lg best..kdg2 salin dr kwn ni tak tau ape benda pn..haha...
  4. bila da lmbt, kdg2 akan spoilkn mood..tp ari ni aku ok ckit..i got idea to write..:p

tau tak pkl brape aku smpi?dlm 9.20 cm tu la..huhu..malu jek..lecturer terus stop ngajar..nsb bek la bkn aku sorg....rmi lg yg lain..Dr tu tny napa lmbt, kitorg jawab la sbb pakcik baju kelabu tu..klu Dr nk mrh, mrh la dia..bkn salah kami pn..huhu...

kpd pakcik baju kelabu tu: erm,...tau la harga minyak naik..beras pn da kurang..tp keje tetap keje la..huhu...jgn libatkn hal peribadi ngn keje..

eh..ntah2 pakcik tu takde mslh pn kn..haha..spekulasi aku sorg jek ni...nyway, thnx gak la ngn pakcik tu..sbb smpi gak ak kt kelas...belajar pasal analisa markah ujian..:p

8 comments:

aLeQu said...

bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian,,,smg sstu masa dah ada kreta, jd tak perlu mcm td,,, hehe

Sidar S said...

yup! thanx...nnt sy ada kete bw awk jenjalan k..:p

CiK Santai said...

rama2, u tak nakbawa i jalan ke?
:(

Sidar S said...

miss santai, u tggu la i ada harrier k..nnt i bw u jenjalan round sabah..:p

Sang Pencinta said...

wah smakin byk entry kamu..

CiK Santai said...

jan menabur janji jak....
jangan x tunaikan...
tp??
ko bw aku jln klu ada harrier?
ni mesti muslihat ni...
mesti ko x beli harrier spy aku x dpt ikut ko jln2...

moon said...

aku suka masuk clas lambat sam. wpun publisiti murahan cuma, yg penting aku FEMES! haha

Sidar S said...

alahai..aku pl malu gilak bah Mun..nnt ramai yg tertawan..:p