Monday, October 4, 2010

Kau buatku bererti~

Assalamualaikum~

nda lama lagi bday budak kecik ni.
mo masuk 4 tahun sudah.nda sedar.besar sudah c budak bucuk ni.
apa ak mo bg dia ar?
lama sudah nda belikan dia adiah.
selalu belikan Solivite jak.minuman fav dia kan.hihihi.


Semalam budak kecik ni pakai jubah hitam.siap betudung itam lagi.sangat comel.
tapi nda sempat amek gambarnya pulak.
nnt la bila kami sama-sama pakai jubah hitam baru aku amek gambar.hihi.

semakin besar, budak ni semakin banyak ragam.
kadang-kadang terlebih manja juga ngan aku.
kadang-kadang ak malas mo layan.
tapi kadang-kadang ak sangat rindukan dia. macam sekarang.

kemaren petang, lepas majlis di umah, ak bawa dia jenjalan.pegi beli tiket bas kazen ak sebenarnya.pas tu kami p minum2.belum sampai tempat dituju dia sudah terkulai layu.tetido dengan mulut menganga lagi.hihi.telampau penat la tu.hihihihi.

sampai ja ditempat minum2, ak kasi bangun dia.nda mo pula dia bangun.biasanya cepat ja dia bangun klu sebut minum2.memang sah telampau penat bh.ak gendong ja dia p tmpt minum tu. tejumpa pl ngn student.haha.ntah cam mana ja la gaya ku kn.nda kisah pn.memang ak sayang budak kecik tu cam anak ak 
sendiri.

kami minum2 sambil budak kecik tdo di pangkuan aku. kami sembang2 pasal kejadian majlis di umah tadi.sekali terdetik pl dalam fikiran ak, klu sampai jodoh aku, cam mana agaknya budak kecik ni? ntah-ntah dia mau besanding sekali ngn aku kali kan? hahahahaha.
lucu pl.beketawa ja kami di sana tu.
tp c budak kecik nda juga bangun2.
sampai di umah pn dia sambung tdo lagi.

walaupun kadang-kadang budak kecik ni menggeramkan aku, tp ak tetap sayang dia. dia bole jadi kawan ak bila ak sendiri2. luv u so much dear..
aunty Sidar @ ur mama' luv u so much.=)


No comments: