Wednesday, October 6, 2010

Finally! Its ur day~

 Assalamualaikum~

akhirnya sampai juga ke objektif utama percutian kali ni.
iaitu : Konvokesyen kazen ku, c Azri.

nasib baik baju aku sempat siap.tudung pun baru ya. beg pun baru.kasut pun baru. eh.serba baru ya? hihihi.tidak lupa juga contact lense baru.ekekekeke.serba serbi baru.orang ja nda baru.=p

konvo c azri sesi petang.jd, pagi tu kami masih bole rehat2.
lepas zohor, baru kami gerak ke USM. 

 orang yang mo konvo ni pun serba baru bah.
 btw, aku suka sangat baju aku ni.kain cotton murah ja.=)

yang masuk dewan, makcik aku n Chena. jadi, ak, big bos, adek n wawa tggu di luar.best juga. sempat p makan yong tau fu. n shopping-shopping lagi. aku beli kain cotton lagi di sini ya.=)

pas graduan kuar dewan~aku paling suka part c wawa bagi unclenya adiah konvo.=)

pas dorg kuar dewan, mula la sesi photo shoot.kunun la.padahal penat menunggu sudah. ak melayan c wawa juga.dua kali dia beli belon tu ya. dua kali juga terbang.hahahaha.ciannya.


akhirnya, masa untuk balik hotel. c azri pun lega sudah.dia kata ringan trus kepalanya. napa ak tiada rasa cm tu ar masa konvo? hahahahaha. biasa-biasa ja ak rasa. dua kali ak konvo pun cam tu juga. =)

apapun, tahniah para graduan USM.belated wish.

sempat juga cuci mata tgk graduan-graduan ensem.ekekekeke

No comments: