Wednesday, October 13, 2010

Hungry for this!!

Assalamualaikum~

Entry ini aku tujukan khas untuk bakal-bakal-bakal-bakal..eh, brapa banyak bakal la~
hohohohoho.
ok.siyes sikit bah! 
entry ini saya dedikasikan khas kepada sesiapa yang mengasihani saya.

i really-really want this!!

salah satu daripada mereka berdua la.
klu dapat dua-dua pn ok juga kan? hohoho.
bday saya yang kedua untuk tahun ni, nda lama lagi. 05.12.2010.
bole la hadiahkan masa tu kan? hohohoho.

ok! enough dengan mukaddimah yang mengarut~ 

ni cerita yang sebenarnya.

aku memang teringin sangat mo ada kamera baru. yang Olympus tu sudah mampus  tidak uptodate langsung.
makanya, aku mencari yang baru.
tadi, secara tidak sengaja telah menggoggle ntah apa.tapi terjumpa la pasal camera digital.
org skrg semua sibuk ngn DSLR. hurm.
aku minat juga tapi mo beli cam nda minat pulak.
kunun mo cari kamera biasa-biasa ja tapi ada ciri-ciri DSLR.asi ka tu?




pilihan pertama aku Canon Powershot S90.camera ni kazen aku pakai.memang best!
simple jak tapi ntah la. memang best la.susah juga mo cakap la.hihihi.
kecik pun kecik.senang mo bawa p mana-mana.
sumbat dalam handbag ataupun sling bag pun bole bah.



Pilihan kedua pulak Sony Alpha Nex 3 @ 5. ni macam DSLR tapi compact.
macam best juga.masih bole sumbat di handbag juga ni.hihi


lagi-lagi yang ini.its PINK la~

alamak.cam best ja.
tiba-tiba teringin sangat memiliki benda ni.
argh!!! damn!

bila bole dapat camera cam ni ya??
i need sponsor.
wakakakaka.
macam artis mo kena sponsor segala.

akan ku usahakan juga. cari kerja part time la cam ni.
insyaALLAH~

mode : kumpul duit la pas ni.

No comments: