Monday, October 11, 2010

Isnin Biru

Assalamualaikum..

Selamat hari isnin.permulaan hari untuk minggu ni.
arini, macam biasa, aku sampai awal di kolej. jadi org pertama sampai di bilik staf pun perkara biasa sudah.
arini aku semangat sikit. sikit ja la.

sampai ja di mejaku, letak barang semuanya. trus buka fruitheart kesayangan ku ni.
memaksa diri untuk mengingat balik apa yang patut aku buat.
sudah tentu la LAPORAN LATIHAN INDUSTRI.
aku kan pensyarah pembimbing.

ak trus cari pendrive. yg ni kali kedua sudah student ni antar.
tapi kan..hurm.susah juga mo cakap.
yang penting, trus kepala aku sakit. serius. nda tipu ni.

pas semak kejap, ak trun ke hub PSH. ada samosa & kek coklat.
rupanya aku perlukan GULA.hihihihi.sudah makan, baru ok2 sikit kepala.

sekejap lagi aku ada kelas. persediaan utk kelas sudah buat juga.
harap-harap semuanya ok jak la.

bah.selamat menempuh ari isnin yang mulia ni ya.~

No comments: