Sunday, July 6, 2008

..m3raJuk..

mungkin ada yg berkata2
"da nk final exam pn update blog lagi ke??"

jwpn aku? hahahahahaha..well..ni la aku...stadi ciput jek..enjoy yg bnyk..:p

ermmmm..mlm ni sebenarnya tgh merajuk ngn sorg kwn ni..kwn baik la kiranya...dr smlm lg mejok ngn dia..sapa suh dia buat hal..da la aku hangen jek lately ni..(faham2 jek la pompuan..)
time mood ak ok, nk ceria2, nk manja2, dia buat hal pulak..bg ayat tak best lak tu..tersentap la ati ak ni..huhu...dengan sepantas kilat, aku putuskan segala connection ngn dia..no SMS..no YM..
aku betul2 merajuk....

pagi td ada gak dia sms..tp aku buat tak layan beb...tghari cm tu bg satu sms jek..no question at all..juz pesanan ringkas..klu da cm tu, faham2 jek la kan..sms tak berpanjangan..and then, petang dia sent lg..tp ku ignore jek..lagi satu dpt sms time malam..masa tu tgh stadi...

Dia : B****! bz ka dia? buat apa tu? da makan ka?stadi bbaik k!

my answer: " stadi..x makan..thx 4 asking..dia pn jaga diri..jgn x mkn..(peh! cm baik je ayat..)

Dia : huhu..bunyi cam bad mood je..really sori...bla bla bla bla.....(xmo bg tau sedetailnye sms tu..:p)

my answer: hah? dunno..if u think so, mayB..i juz want to be alone..no distractor...

hah..amek ko ayat aku..DISTRACTOR tu..nk alone kunun..ntah ape2 jek..tapi masa tu memang tgh stadi..tgh fokus la kunun..sbb tu kot ble kuar ayat cm tu...:p

jahat tak?? org tu punya la baik kn..da minta maaf segala..tp aku?? haha...saje nk dera perasaan org..tp tak kot..org tu tak kisah kot..lantak la..saje nk merajuk...nk buang tabiat..tak harap pn kena pujuk..:p

i know, org tu tak baca pn blog ni..dia takkan tau..ak rasa la..sbb...sebab apa ek..aku je yg rasa..klu dia baca pn, biar la..memang ak merajuk masa ak tulis ni..bila nk baik? ntah la..biar la dulu...nk exam ni...

time's up..continue my study....

1 comment:

Sang Pencinta said...

majuk ke?hehhehe..majuk2 tandanya?tut!!!