Tuesday, July 1, 2008

..akU maU pUlang..

tetiba malam ni aku rasa kurang sihat..rasa cam nak selsema..hope tak berlarutan la..aku da nk final exam next week..giler ar..ada 3 paper jek..tp semua pun killer..yang masuk final cover dari bab 1..bapak punya banyak..sempat ke nk abiskn stadi ni?? ngn esaimen yang berlambak..huhu..
ngn masalah "umah" utk praktikal lagi..sooo banyak perkara perlu difikirkan....

perlu ka aku buat bodoh ngn semua tu?? oh tidak! aku bukan begitu..aku seorang pemikir..:p
sumtimes aku suka fikir benda yang tak penting pn..tp semua ni agak penting gak...

final exam abis 8hb ni..and aku ada masa beberapa ari before praktikal..terlintas di fikiran, patut ka aku pulang?? seolah2 peluang utk pulang tu ada..tapi, aku kena fikir sedalam2 nya..klu aku pulang tapi masalah "umah" tak setel lg, payah jugak..tapi, kalau aku tak pulang, bila lagi aku mau pulang?? tggu bulan 1o??bapak punya lama..aku bukan seorang penunggu...huhu..

adei..kepala serabut..ati kata pulang...tapi, kepala masih fikir2 lagi..tangan da kira2 bajet...kaki da tak sabar nk g beli tiket..:p

ah! no need to think la..juz wait n see..tetiba aku ada depan umah d tawau tu,mksdnya aku balik la..:p

i need rest tonite...no ym ! no more blog! no more fs !

need to finish my Lesson Plan for class n experiment........

lalalalalalalalalalalala....

2 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

nda payah la pulang tawau..
teman aku sini..
aku pun nda pulang..smpi bln 12..
huuu...or.. maybe..bln 1.. *ohhhh*
bln 12.. genaplah setahun x pulang..
ha ha ha..

Sidar S said...

huhu...sama la nasib kita ni kan??huhu..