Friday, July 11, 2008

Last Nite at 16

beberapa jam lagi, ak duk sini..esok malam kat tempat lain dah..huhu..my feeling?rasa lain semacam la..sedih la bnyk..erm..perlu ke sedih2??huhu..

ya..ak pergi utk berjuang..utk mempraktikkan apa yang telah ku pelajari..sebelum ak sibuk ckp tensi ngn stadi..so, ini la masanya utk ak tensi pasal keje pl..huhu...

malam ni patutnya semua barang da siap packing..tp ni belum lg..sbb ak malas sebenarnya..ak nk setelkan dulu apa yg patut..salah satunya pemberitahuan kepada semua bahawa ak mungkin akan jauh daripada internet buat masa ni..huhu..dpat ka ak bertahan?dulu2 pn takda internet..bole jek idup..:p

erm..teringt pl kwn2 DPLI ni..ade yg tak sempat jupe da..tp harap2 dapat jupe nnt masa konvo..n harap2 ada la konvo tu..huhu..
teringt juga kwn yg ada kat UM tu..lps ni susah da nk jupe dia.

tp semua pn akan jadi mudah bila guna Maxis..maxis boleh jadi penghubung kepada semua..

moral of the story?keep in touch k..!!

3 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Sukses selalu!!
heee~
wish u gudluck!

kenal ngn ayah aku ka..?
hehe.. ya ya ya.. akulah anak Hj.Yalah.. *sengih2 ni*

Anonymous said...

La Tahzan...
rilex..
sabar...
semoga berjaya..
huhu...

Sang Pencinta said...

hurm apa sedey2 ni?la ko bukan g luar negara pon..dalam malaysia jgk..laksanakn tugasan dengan baik..aku slalu doakn kejayaan kamu..pape pon jgn lpe belikan aku pape dari sana..ada masa aku dtg la lawat ko..ermm..sng la ko ada xda org buli ko lagi kan?hehhe..sorry eh kalo ada yg terkasar or terlanggar aku bukan segaja tp kadang2 segaja..heheh..bes apa..;p