Wednesday, July 2, 2008

...???....

aku tengah agak "terganggu"..rasa tak selesa ngn semua org..huhu..ini blog aku..lantak la aku mau tulis apapun..orang lain peduli hapa..huhu

marah sgt ke aku ni??hahaha..cam ape jek..ntah la..

juz bcoz of that statement?? yup!! of course..aku da kata aku sgt terganggu ngn statement org terhadap aku!!!

ape statement tu??

"nape muka masam jek ari ni?? eleh..dia tu ari2 pun muka MASAM!!

hahahahaha...
peduli hapa aku..
muka aku..peduli la..
bila aku hepe memanjang takde pn tegur..
apa yang tak kena pada org semua nmpk...
diri sendiri ntah betul ke tak!!

4 comments:

Adry said...

Buat dek jer apa orang nak kata...

obor obor said...

ignore jak.. mmg ramai orang busy body ni

CiK Santai said...

ala, besa la cik rama2..
dia tu kecewa ko x pna senyum sm dia..
mgkn skt ati lm dah berminat mo bekawan sm ko tp ko x lyn.. haha

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

aduii la..
mcm2 la kan..
sabar2.. bawak bertendang errr....bertenang..

pedulikk la sama itu org..
hahaha..
^.~v cheerzz~!