Friday, July 10, 2009

Si Mata Sepet

salam..~~~

erm..cuba korg tgk baby ni..
cute kan??
cam anak jipun jak..

si mata sepet

baby ni aku jumpa masa majlis kawen kazen di Merotai..mom baby ni klu tak silap aku,pangkat mak saudara ngn aku.sebab bapa dia adek beradek ngn nenek aku.means, mom baby ni kazen my mom.and baby ni my kazen la kan? wah.bebelit ayat aku.yg penting korg faham sdh la.=p

aku suka tgk baby ni.
comel,cute,chubby.
badan dia klu pegang pn best.
cam nk gigit jek.
cuba korg tengok sendiri.



see my tough body.=p


betul kn?
cam nk gigit2 je lengan dia tu.hihi
ada sebab lain juga aku suka tgk baby ni..
sebabnya, ada yg kata cm ni la muka aku time baby.haha.
iye ke ni??
aku layankan je la..
=)
mode : nnt baby aku pn mesti chubby2 jugak..nge nge nge...

4 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Eiii..chubby... cubit ni nanti!! Geramnya tengok si baby tu

sonata anak kancil said...

kot ye pun usah la kata mata sepet! cantik pe...montel lagik!

Zack said...

huhuhu... betul la, sekali pandang mmg ada rupa awak la. hehe.. air mukanya kot? cute betul bb, geram tgk peha dia, heh heh heh..

Sidar S said...

hihi..nonoi, cikgu sonata and kak Zack, baby ni memang menggeramkn kn? cm nk cubit2 + gigit je..hihi...