Monday, July 13, 2009

~ Jahitan manik

Salam...

ari ni aku nk perkenalkan jahitan manik yang sangat menarik perhatian ku..
diulangi, perhatian ku..
bukan perhatian org lain..
aku ndak kisah pn org lain ndak perhatikan benda ni menarik atau tidak
ada ku kisah?? =p



sebenarnya ni manik2 yang dijahit di atas baju ku..
baju ku pulak tu..mestilah aku kata manik ni menarik perhatian ku kn?
cantek bah......ndak tipu..memang cantek..ni aku cakap la..hihi

aku sebenarnya baru mula minat2 ngn manik ni..
sebelum ni malas aku tengok baju ada manik2..
dlm ati ckp, mesti mo jaga bagus2 ni..
takut manik tu teburai..biasa la..aku ni kira ganas juga memakai barang.
prinsip aku, pakai sampai hancur..*kunun*

sebenarnya, (eh, 3 kali sdh tulis "sebenarnya")...
baju ni kunun dijahit untuk dipakai semasa konvokesyen nnt..
sangat puas hati ngn jahitan akak tukang jahit tu.
jahitan maniknya pn kemas.
menepati citarasa ku la..simple jak pn..

tapi, ada masalah sikit bah..
sikit ka??banyak..............

baju ni sempit sikit.uwaa......
salah aku juga time ukur tu..
aku cakap, "kak, kasi ketat2 ya.."
sekali siap, mmg ketat gilak..
ngam2 di badan..
wakakaka..

boleh la di pakai..
tp aku tau mesti ada yang ndak suka..haha..
so, sebelum kena marah, mesti buat sesuatu ngn baju itu..=)

mode : ala..baju cantek pn tertutup ngn jubah juga..hihi

No comments: