Wednesday, July 14, 2010

Pertemuan kedua

Salamalaik~

18- 23 June yang lepas aku g Sarawak. best dapat peluang jenjalan di negeri orang. pasal apa aku g sana, nnt la aku crita.
kali ni mo cerita pasal pertemuan aku ngan kak Ezan.

sapa Kak Ezan?
kak ezan ni roomate aku  masa kursus induksi umum & khusus di Vistana Hotel. 2 minggu kami menjadi teman sebilik. kongsi bilik air. kongsi almari. konsi hanger..kongsi apa lg ek kak ezan?hihihihi

ni pemandangan Waterfront di kala malam~

memang superb best dapat rumet cm kak ezan. sempoi jek. aktiviti utama dia di kala rehat adalah memerah menjalankan tanggungjawab sebagai ibu walaupun jauh~ hihihi..

jadi, semasa aku di Kuching, mesti la tak mau lepaskan peluang untuk bertemu memadu kasih ngn kak ezan.
Alhamdulillah, malam 22hb tu dapat juga jumpa. bukan ngn kak ezan je, sekali ngn family keciknya.=)

aiman tak kisah aunty amek gambar pun~ 

malam tu kak ezan bersama hubby nya, c kakak Husna n c adek Aiman. 
mula-mula tu kami g Waterfront. minum2 je kat sana.
harus la sembang2 juga kan. mengimbas kenangan lalu.hihi

me wif kak ezan + dua budak comey~

sangat hepy dapat jumpa kak ezan~
tak sangka boleh jumpa lagi.
yalah kan. nk harap ak g Kuching ni ngn duit sendiri, tggu ak jual c Puteh dulu la.
bila ada peluang cm ni, memang nk jumpa ngn semua kawan2 yg ada di Kuching.
tapi apakan daya, masa membatasi segalanya~

mcDonalds lagi?? hahahaha

kak Ezan ni tau2 je ak ni suka makan di McD.hahaha.
lepas lepak2 kt Waterfront, kak ezan pn membawa diriku ku mcD.
ada tempat untuk Husna main2 lagi. 
makan2 dan sembang2!
best~

i miss our moment di Vistana la Kak ezan.
miss our moment stadi sama2 ngn faezah.
miss our moment g shopping di kala org lain tgh study.
miss our moment sahur mcD~

hope we still keep in touch ek akak.
datang Sabah nnt bagi tau k.
sayang kak Ezan..
=)

2 comments:

jajaharissa said...

x cite pun ko jumpe k.ezan..

Sidar S said...

hahaha.ni aku crita la ni~ =p