Tuesday, July 13, 2010

Award dari Kak Myna~

Salamalaik~


i've got an AWARD!
~BESTEST BLOG~


cewah.rasa cam artis pulak.hihihi.
ops! sy benci jadi artis yang penuh dengan kontroversi~

 award ni diberikan oleh rakan sekerja ku yang tinggi-tingginya pun sama ngn aku. nk juga kata ada org sama rendah tinggi ngn aku kan.hihihi.

disebalik award ini, ada task yg kena disiapkan.

1. Anda mesti memuji si pemberi Award
eh.did i mention her name oredy? not yet bah kan.hihi. award ni diberi oleh kak Myna.
kak myna ni baik orangnya.suka tolong orang. peramah. 
ak ingt lagi mula2 ak kenal dia masa ak diarahkan untuk buat memo oleh mantan KJKK. blur ak time tu.
nasib bek kak myna buat sama2 ngn aku.thank you kak! 
pastu kak myna ni perna temankan ak bemalam di umah. kami perna kuar buka puasa sama2.
aku pn perna gak tdo di umahnya. 
kak myna pandai masak! tomyam yang dia masak best~ 
bila lagi mo rasa tomyam akak tu ya? hihihi.
kak myna ni boleh juga jadi pendengar yang setia.apa2 masalah boleh curahkan ngn dia.hihi.
walaupun kak myna ni kecik, tapi kak myna ni aktif orangnya~
kami sama-sama main futsal n bola jaring.
kak myna ni bukan org tawau.tp klu ckap, kdg2 bole anggp dia tu irg tawau juga.hihi.
erm..pa lg ya? 
pendek kata, kak myna ni baik la~~

Sila bagi award ni kepada 10 bloggers yang lain.
~ Dayah
~ Jaja
~ Ustazah
~ Kak Rini
~ hadi
~ Mudin
~ Syaz
~ Eni
~ Kak Rahma
~ Ain

Anda mesti memberitahu kepada 10 bloggers tadi.
ok. if dorg baca blog ni, dorg tau la tu kan~

Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best,great.
sesungguhnya, ak rasa blog ak ni sangat biasa bg org lain.
tp utk diri aku sendiri, blog ak ni sangat best sebab disini aku himpunkan semua crita-crita suka duka aku bergelar manusia.hehehehe~

1 comment:

Hardy Boy said...

aku pn dpt award ke?hahahaha.. Klu btl & klu sempat nnti aku reply... (^_^)