Tuesday, June 30, 2009

Ayat terakhir ku

Salam...

benda ni di tag oleh Cik Mun dalam FB..tp mls pl mo buat di sana..sama la juga buat dimana2 kn?asal di buat..hihi

ok..layan jak la soalan2 ni..

1. Bekas kekasih saya adalah
- 2 orang yang terer pasal komputer..

2. Saya sedang mendengar
- Ungu feat Rossa - Tercipta Untukku

3. Mungkin saya patut
- mencari printer..ada memo yg mo diprint

4.Saya suka
- dengar lagu kuat2 klu tgh bengang

5.Sahabat-sahabat baik saya
- mereka yang menganggap sy sahabat mereka..kawan ada ramai..tapi sahabat susah mo cari

6.Saya tak paham
- napa ada orang sakit hati ngn blog sy?

7.Saya kehilangan
- peluang bersuka ria..kwn2 baru kuar..

8.Ramai yang berkata
- klu sy becakap, cm mo menangis jak?haha

9.Makna nama saya
- teda makna dlm bahasa Arab or mana2 bahasa..parents sy jak tau..

10.Cinta itu adalah
- Sakit tapi membahagiakan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- baru lepas solat zohor..baru balik sekolah

12.Saya akan cuba
- memahami apa yg Mr.J cuba fahamkan

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- KEKAL

14.Telefon bimbit saya
- Nokia 5300 je

15.Bila saya terjaga dari tidur
- sy akan tgk hp utk tgk jam berapa..

16.Saya paling meluat apabila
- orang yang berlagak sempurna...tiada orang sempurna bah dlm dunia ni.

17.Pesta adalah
- ramai orang

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- kucing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- tak tahu..

20.Hari ini
- sy mo basuh baju

21.Malam ini saya akan
- dating ngn encik Lappy

22.Esok pula saya akan
- pegi keja jam biasa

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- bekas jerawat bnyk..tapok pakai bedak..hihi

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- tmpt sy suka jalan2 and cuci mata

26.Makanan Barat atau Jepun
- dua2 pn layan bah

27.Bilik yang terang atau gelap
- ndak kisah

28.Makanan segera adalah
- KFC

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- "ak tak mo kuar..ak teda mood ni fara..hihi"

30. Anda di tag! yup..kamu yg membaca soalan 30 ni..hihi

No comments: